متوسطه یک

بهشت پدر-دختری ۱۴۰۱

امسال هم به لطف خدای متعال توفیق داشتیم تا در آستانه سالروز میلاد امیر مومنان حضرت پدر امام علی علیه‌السلام برنامه بزرگ بهشت پدر-دختری را برگزار کنیم.

برنامه‌ای که به اذعان پدران بزرگوار و دختران عزیز، حس جذاب آن تا مدت‌ها همراهشان خواهد بود و حتی تماشای تصاویر و فیلم‌های زیبا و احساسی آن مراسم، حال هر بیننده‌ای که امکان حضور نداشته را هم خوب خواهد کرد.

همین ابتدا شما را دعوت می‌کنیم به دیدن صحنه‌هایی از این “بهشت”…

در این بهشت، دختران برای پدران مهربانشان نامه نوشتند و با تقدیم گل و بوسیدن دست این عزیزان، مراتب احترام و تشکرشان را به این آیه‌های خداوند روی زمین تقدیم کردند.

این مراسم بانشاط بخش‌های دیگری هم داشت. علاوه بر سخنرانی‌ها، برنامه‌های مفید و تقدیم کارنامه به پدران گرامی، نمایشگاهی از دستاوردهای دختران عزیزمان در کلاس‌های مهارتی “افرا” و “کار و فناوری” در قالب یک برون‌داد کاربردی نیز برگزار شد.

دختران بانو امینی این بهشت را برپا کردند و انصافا مهارت‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی و همه فن حریف بودنشان، چشم‌نواز و مایه افتخار ما بود. برگزاری این مراسم دانش‌آموزمحور به شکرانه زحمات بی‌دریغ پدران بزرگوارشان بود؛ پدرانی که فرصت این رشد و بالندگی را برایشان مهیا کردند.

در پایان مراسم هم پدران مهمان دختران شدند و دستپخت فرشته‌های کوچکشان را نوش جان کردند. غذاها و دسرهایی که هر کدام از دخترها با عشق برای پدرها آماده کرده بودند.

این مراسم سال گذشته نیز با حضور پرشور پدران برگزار شده بود. برای دیدن گزارش سال قبل کلیک کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *